Nejžhavější květinové trendy letošní sezóny

Nejžhavější květinové trendy letošní sezóny

alllukvetiny2


Je jen velmi málo dárků, které potěší opravdu každou ženu. Pokud se chystáte poblahopřát mamince k narozeninám, poděkovat své obchodní partnerce nebo zvednout náladu kamarádce, nechte jí poslat právě kytici. Stejně jako vše kolem nás i květinové vazby podléhají sezonním trendům. Jaké jsou ty letošní?


Ačkoliv se to možná nezdá, floristika patří mezi velmi rozmanité obory. Co příležitost nebo doba, to jiný druh květiny a aranžmá. Letošní rok se nese ve znamení jednoduchosti a elegance, znatelná je neutichající obliba skandinávského stylu.


Pivoňky se hodí na každou příležitost
Roku 2018 bezpochyby kralují květy našich babiček. Jedná se především o šeříky, pryskyřníky, anglické růže a hortenzie. Pomyslnou korunku pak nosí pivoňky, které jsou vhodné ke každé příležitosti. Při darování květin bychom měli myslet na vkus obdarované osoby. „Jednotlivé trendy se liší i podle vkusu daného státu. Proto máme v každé ze 150 zemí světa, kam květiny doručujeme, jinou nabídku,“ říká Jitka Mandysová ze společnosti Fleurop.

alllukvetiny1
Květinové boxy
Flower box patří mezi nejmodernější pojetí květinové dekorace. Takto naaranžovaná květina má oproti klasické vazbě řadu plusů. Obdarovaná osoba si nemusí lámat hlavu s tím, do jaké vázy kytici umístí a odpadá také následná péče o stonky. Květinová „krabička“ funguje na principu vpichování jednotlivých řezaných květin do aranžovací hmoty. Při správné péči květiny vydrží až 14 dní. Podle Lenky Jitky Mandysové ze společnosti Fleurop se v objednávkách květinové boxy objevují stále častěji. Zároveň dodává, že mezi objednavatele patří zejména mladší lidé.


Naoko neučesaná
Hitem posledních let je ledabylý luční styl, který působí na první pohled zcela neupraveně. Barevné schéma může být jak monochromatické, tedy tón v tónu, tak i kontrastní. Do podobných vazeb není problém zakomponovat takové prvky, jakými jsou například různé bobule, listy nebo větvičky.

 

O Fleurop – Interflora Česká s.r.o.
Značka Fleurop v rámci mezinárodního sdružení Fleurop – Interflora je jednou z největších a nejznámějších doručovacích květinových služeb na světě. Vznikla v roce 1908 v německém Berlíně z iniciativy floristy Maxe Hübnera. Základem jejího obchodního konceptu je myšlenka, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky, které se následně doručí na spolehlivá a profesionální místní květinářství umístěná co nejblíže adresátovi květinového daru. Sdružení Fleurop - Interflora v současné době spolupracuje s více než 50 000 partnery floristy a má zastoupení ve více než 150 zemích světa, v rámci nichž každoročně doručí přes 25 milionů květinových objednávek. V roce 2017 vstupuje Fleurop na trh v České republice jako kvalitní doručovací květinová služba a přináší nabídku rozmanitých kytic vytvořený speciálně pro český trh a pro každou příležitost. Více naleznete na adrese www.fleurop.cz

 

22. září 2018
Dnes má svátek Darina

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek