Začala doba letních dovolených. Prodeje salámů a konzerv prudce stoupají.

Začala doba letních dovolených. Prodeje salámů a konzerv prudce stoupají

 

S příchodem letních dní se mění skladba nákupního košíku zákazníků Lidlu.  Prodeje uzenin stoupají o desítky procent. Zvyšuje se také zájem o masové konzervy, ale i čerstvé maso. Blíží se prázdniny a lidé začínají nakupovat zásoby na dovolenou. V letních měsících dávají Češi přednost lehčí stravě, na druhé straně jim však na dovolené nesmí chybět „štangle“ salámu.

 

www.lidl.cz


www.facebook.com/lidlcesko


www.instagram.com/lidlcz


www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika


Pokud si zákazníci Lidlu koupí v létě čerstvé maso, pak nejčastěji sáhnou po kuřecích prsou. Poptávka po nich roste v červenci-srpnu až o několik desítek procent.

Nicméně o tom, kdo je králem dovolenkové sezóny, není pochyb – jsou to trvanlivé uzeniny. Mezi nimi vede s přehledem Lovecký salám, jehož prodeje v létě stoupají oproti předcházejícím měsícům dvojnásobně. Stříbrné místo pak zaujímá salám Vysočina – je zajímavé, že lidé si raději kupují menší balení.


Druhou kategorií, která v nákupním dovolenkovém košíku vede, jsou masové konzervy. Pod značkou Pikok najdete několik druhů, mezi nejoblíbenější patří například Vepřové mase ve vlastní šťávě. Nárůst v červenci a srpnu je opravdu výrazný – jde o více než 50 %. To potvrzuje, že hlavní sezóna tohoto sortimentu přichází právě v létě.


Všeobecně se ale dá říct, že dnešní zákazník si rád připlatí za kvalitu. Proto také ve výše uvedených kategoriích častěji volí „kvalitnější“ variantu. V případě nákupu uzenin se lidé čím dál častěji dívají na složení a vybírají zboží s vyšším podílem masa.


Co se týče spotřebního zboží, zde vedou dle očekávání sportovní potřeby, pomůcky na grilování, nebo také vybavení k vodě. „Letošním překvapivým hitem jsou paddleboard a lehátka do vody ve tvaru pizzy či ananasu,“ dodává Zuzana Holá.


O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 237 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.


www.lidl.cz

 

21. srpen 2018
Dnes má svátek Johana

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek