Penny Market mění nabídku vína ve prospěch tuzemských producentů

Penny Market mění nabídku vína ve prospěch tuzemských producentů

Valihrach, Tanzberg a další slavná vinařství míří do maloobchodu

Penny Market sekce vin 4

Špičková nezávislá vinařství z Moravy nově dodávají své láhve do maloobchodní sítě. Penny Market zásadně obměnil nabídku svých vín a do všech 368 prodejen se tak dostalo více jak padesát novinek a také originální šarže tuzemských vín od deseti členů Nezávislých vinařů ČR, které se budou průběžně obměňovat.

 

V nabídce se tak objevují láhve od prestižních vinařství Tanzberg nebo Šebesta, jejichž vína sbírají ocenění Salonu vín ČR, nebo raritní bílý Cabernet blanc z vinařství Valihrach. „Podporujeme současný růst zájmu spotřebitelů o kvalitní vína z Moravy a zároveň zařazujeme do nabídky tuzemské výrobce vína, kteří sklízejí úspěchy na domácích
i světových soutěžích,“ uvedl jednatel PENNY Martin Peffek.

 

Dalším cílem obměny sortimentu je podle něj oslovit zákazníky se zájmem o vysoce kvalitní produkty. Penny Market navíc už v loňském roce podepsal spolu s ministrem zemědělství prohlášení o podpoře tuzemských dodavatelů potravin. V prodejnách Penny Market aktuálně splňuje kritéria pro označení Česká potravina nebo Vyrobeno v České republice 7 z 10 potravinářských výrobků. Současná spolupráce s nezávislými vinaři je tak dalším rozšířením sortimentu kvalitních tuzemských produktů.
 Penny Market sekce vin 1
„Naši zkušení nákupčí spolu se známým sommelierem Alešem Pokorným vybrali do nabídky taková vína, která ve své cenové kategorii představují nejvyšší dostupnou kvalitu. Navíc jsme se snažili vybírat tak, aby se jednalo o vína s typickými odrůdovými vlastnostmi a běžný zákazník se tak v nabídce snadno zorientoval,“ vysvětlil Marek Doležal, vedoucí oddělení nákupu PENNY.

 

Na spolupráci s prvním maloobchodním řetězcem jsou zvědaví i malí vinaři, kteří dosud preferovali jiné formy prodeje. „Nezávislí vinaři bez problémů prodají celou svoji produkci restauracím, hotelům a vinotékám. Do PENNY jdeme hlavně proto, abychom představili krásu našich vín novým skupinám spotřebitelů,“ uvedl Josef Valihrach, který je trojnásobným držitelem prestižního titulu „Vinař roku České Republiky“. Nezávislým vinařům je podle něj sympatické i to, že PENNY dlouhodobě nabízí vysoký podíl potravin tuzemského původu.

 

O PENNY ČR
Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností.  Na český trh vstoupil Penny Market před 20 lety, tedy v roce 1997, a zaměřil se na rozvoj nových prodejen regionech.  Díky tomu dnes provozuje 368 prodejen, což je nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 5 500  zaměstnanců. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program PENNY karta. K tomu během června 2017 nabízí zákazníkům kvalitní sklenice (www.pennysklenice.cz) v rámci svého věrnostního programu.

 

 

Zdroj, foto: Penny Market, s.r.o.

 

26. září 2018
Dnes má svátek Andrea

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek