NA PRVNÍ RANDE DO KAVÁRNY - Lavazza

NA PRVNÍ RANDE DO KAVÁRNY

www.lavazza.com

obr1
Rady na randění od společnosti Lavazza, italského experta na kávu se 120 lety zkušeností

Valentýn se blíží, avšak snaha najít svou spřízněnou duši v době internetových seznamek, aplikací a dalších online platforem pro randění se stává větší a větší výzvou. Proč se tedy neinspirovat léty osvědčenou tradicí na vysněné první rande?  
Jedna z prvních věcí, co se člověku vybaví, když se řekne Itálie, je romantika a k té neodmyslitelně patří také vášeň a samozřejmě hlavně láska. Ta ovšem není jedinou alchymií, v níž Italové vynikají.
Mezi jejich další přednosti patří také tvořivost, díky které v průběhu historie vytvořili postup, jak připravit perfektní espresso. Spojení mleté kávy s horkou vodou se tak stalo vlastní formou umění, které je žádané napříč celým světem.
Láska a káva přicházejí ruku v ruce, „Nezajdeme někdy na kávu?“ je koneckonců jedna z nejčastějších žádostí o první schůzku, s více než 20 biliony šálky spotřebovanými po celém světě. Lavazza, opravdová ikona v italském světě kávy, přináší na váš stůl chuť, vůni i potěšení.

Ptáte se, jestli je káva ten nejlepší nápad na první rande? Ano, zde jsou důvody proč:

1.    Káva je neformální

obr2
Přemýšlíte o tom, co si obléknout a jak se chovat na prvním rande? Pokud se chystáte na kávu, není třeba se speciálně oblékat nebo tvořit plán schůzky. Můžete se jednoduše sejít po práci, obědě nebo na snídani a společně si vychutnat šálek horkého nápoje.

Pokud je venku chladno, objednejte si něco teplého, například krémové cappuccino s plným bohatým aroma s klasickou italskou, středně praženou kávou, jakou je například Lavazza Qalitá Rosa.

A nezapomeňte na dokonalou pěnu…opravdový romantici mohou požádat svého baristu, aby jim do pěny vykouzlil obrázek srdce. V létě si zase vyjděte ven na zahrádku nebo terasu s caffè shekerato, pěnovým, energizujícím ledovým nápojem. Vyzkoušejte jej s kávou Lavazza Qualità Oro a začněte se seznamovat venku.

2.     Výběr kávy odhalí osobnost vašeho partnera

obr5
Naše oblíbená káva říká hodně i o naší osobnosti, stačí jen sedět a pozorovat. Požádal váš objev o dvojité espresso? Možná pracuje v noci nebo se potřebuje probrat po včerejším večírku. Objednal si překapávanou kávu nebo americano? Jste ve společnosti člověka, který rád rozjímá a bere život s lehkostí. Nebo dal snad přednost kávě bez kofeinu? Běžte na něj raději pomalu, nechcete ho přeci vyděsit.

Pokud máte chuť na něco netradičního, požádejte svého baristu o skořicovo-zázvorovou kávu, která je výraznější, kořeněnou verzí italské kávy zvané marocchino s příchutí kakaa. Tuto výraznou kombinaci si nejlépe vychutnáte nejlépe s kávou Lavazza Qualità Rossa.

3.    Káva znamená konverzaci

obr6
Když společně zajdete na kávu, získáváte tak šanci toho druhého skutečně poznat. Místo setkání v hlučném klubu si dejte sraz raději v příjemné kavárně, kde si můžete v klidu povídat. A kdyby náhodou konverzace začala na chvíli váznout, vždy se můžete bavit o tom, co máte před sebou, tedy o kávě.

Za jediným šálkem kávy se totiž skrývá celý svět. Zeptejte se ho, zda ví, jaký je rozdíl mezi kávou Arabica a Robusta? Má raději French press nebo klasické espresso? V kavárně máte o téma hovoru vždy postaráno.

4.    V kavárně lze rande jednoduše ukončit
Pokud nemáte strhující znalosti o kávě nebo vaše schůzka nedopadla, jak jste očekávali, z kávy je mnohem jednodušší odejít než z večeře nebo drinku, aniž by váš odchod působil nevhodně.

Doporučujeme začít schůzku s rychlým espressem, které je jednoduché a elegantní. Další výhodou je, že pokud je třeba, vypijete takový šálek velmi rychle. Pokud schůzka probíhá dobře, můžete si objednat další, pomalu ho popíjet a užívat si jeden druhého. K tomu nejlépe poslouží velký hrnek s kávou Lavazza Filtro Italiano.

Více informací naleznete na: www.lavazza.com

 

O společnosti Lavazza
Příběh kávy Lavazza je příběh rodiny a jejího podnikání. Typický italský příběh, však přesto v něčem unikátní, protože vychází z vize Lugi Lavazza: průkopníka, který věřil v neustálé zlepšování a inovace. Jeho vize před 120 lety neznala hranic.  Firma byla založena v roce 1895 v Turíně společně s pražírnou, která byla ve vlastnictví rodiny Lavazza po čtyři generace.
Ve světovém žebříčku pražíren je Lavazza na šestém místě. Skupina v současné době působí ve více než 90 zemích a prostřednictvím dceřiných společností a distributorů, vyváží přibližně 55 % své produkce. Lavazza zaměstnává celkem 3000 lidí s obratem více než 1,4 miliardy euro (odhad z roku 2015). Lavazza vymyslela koncept míšení - nebo jinými slovy umění kombinace různých druhů kávy z různých geografických oblastí – to je i nadále charakteristickým rysem většiny jejich dnešních produktů.
Společnost má také 25 let zkušeností v oblasti výroby a prodeje kávových systémů a produktů z kávy. Jedná se o první italskou firmu, která začala nabízet systémy kapslových kávovarů. Lavazza působí ve všech obchodních segmentech: v domácnosti i mimo, v kancelářském servisu a vždy se zaměřením na inovace v oblasti spotřebních technologií a systémů. Společnost Lavazza byla schopna rozvinout povědomí o své značce skrze důležitá partnerství v dokonalém souladu se svou strategií internacionalizace, a to se značkami jako jsou ty ve světě sportu s tenisovými grandslamovými turnaji, a ti v oborech umění a kultury v prestižních muzeích, jako je v New Yorku Guggenheimovo muzeum a benátské Musei Civici Veneziani.

 

 

Zdroj, foto: www.lavazza.com

 

21. únor 2018
Dnes má svátek Lenka

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist