Šampony v opakovaně plnitelných lahvích na českém trhu

Head & Shoulders – hlavním úkolem značky je poskytovat péči o pokožku hlavy a ochranu proti lupům. Značka se však také věnuje problematice udržitelnosti. Před několika lety byla na trh uvedena speciální láhev částečně vyrobená z plastového odpadu posbíraného z pláží oceánů a moří v Evropě.

Image5

Pantene je přední světová značka v kategorii péče o vlasy. Prostřednictvím výzkumu také zjistila, že vlasy jsou klíčem k sebeúctě a k tomu, jak se cítíme.  “Great Hair Day” dodává sebevědomí a sílu. Proto je posláním Pantene poskytovat spotřebitelům inovativní produkty, které každému umožní získat vytoužené, zdravé a silné vlasy. Značka také podporuje projekty propagující všechny druhy krásy a aktivně pracuje ve prospěch místních komunit.

Herbal Essences – závazkem značky je dokázat, že přírodní ingredience mají skutečnou sílu, kterou lze moudře použít při péči o vlasy. Značka uzavřela partnerství s Královskou botanickou zahradou KEW, aby svým výrobkům zajistila ty nejcennější objevy ze světa botanické vědy. Herbal Essences ve spolupráci s KEW poskytuje šamponům a kondicionérům více než 90 % přírodních složek, které mají blahodárný účinek na vlasy. Herbal Essences navíc získává přírodní složky odpovědným a šetrným způsobem. Produkty značky Herbal Essences jsou uznávány u PETA Cruelty Free, protože nejsou testovány na zvířatech.

Aussie – filosofie značky stojí na krásných vlasech v duchu australského pohodového životního stylu. Kromě výroby funkčních a voňavých masek, kondicionérů a šamponů se značka velmi intenzivně věnuje udržitelnosti. Dokazuje to odpovědné získávání přírodních ingrediencí od australských farmářů, certifikát PETA Cruelty Free nebo zapojení značky do úsilí o eliminaci negativních dopadů požárů v Austrálii.

Aktivity společnosti P&G Beauty mají kořeny v pěti vzájemně propojených hlavních zásadách:
●    kvalita a výkon
●    bezpečnost
●    udržitelnost
●    transparentnost
●    rovnost a začlenění

Uvedení inovativního doplňovacího systému v rámci P&G Péče o vlasy je důkazem závazku společnosti směřovat k udržitelnosti. Umožní 200 milionům evropských domácností snížit spotřebu plastů, díky čemuž  se v Evropě vyrobí o 300 milionů plastových lahví z panenského plastu méně. Tímto krokem se ročně ušetří 10 000 tun panenského plastu.

Pro více informací o Zodpovědné Kráse (Responsible Beauty) navštivte stránky:

https://us.pg.com/responsible-beauty/  

 

21. září 2021
Dnes má svátek Matouš

Počasí


jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek