OMV Praha – Kačerov je první čerpací stanicí v Česku nesoucí novou identitu značky.
OMV Praha – Značí závazek společnosti do budoucna
Jedná se o významný krok k implementaci nové identity značky.
Nová identita značky podporuje vizi OMV „Forward for Good“ a zdůrazňuje její závazek
dosáhnout nejpozději do roku 2050 uhlíkové neutrality.
Celý proces rebrandingu všech čerpacích stanic by měl být dokončen do tří let.
Společnost OMV dnes v Praze – Kačerově otevřela první
čerpací stanici, která v Česku prošla celkovým rebrandingem. Čerpací stanice se tak
stala vlajkovou lodí dosud největší transformace OMV symbolizující závazek společnosti
poskytovat vysoce kvalitní a pohodlná řešení v oblasti mobility dnes i v budoucnu.
„Nová identita dokonale odráží naše strategické cíle a transformaci, kterou OMV aktuálněprochází. Jsme hrdí, že můžeme představit značku, která zdůrazňuje náš pokrok a odhodlání
přispívat k udržitelnější budoucnosti. Heslo „Forward for Good“ vystihuje náš závazek vůči
zákazníkům i společnosti,“ říká Daniel Vasilache, generální ředitel OMV Česká republika.
Rebranding podporuje vizi OMV pro udržitelnou budoucnost, která se opírá o její poslání
přetvářet klíčové prvky pro život v souladu s principy udržitelnosti. Změna bude viditelná na
všech kontaktních místech OMV, tedy přibližně 1 000 čerpacích stanic v sedmi zemích, které
denně obslouží více než 650 000 zákazníků, včetně 140 čerpacích stanic v České republice,
na které ročně zavítá 30 milionů zákazníků.
Společnost OMV chce i nadále zjednodušovat a zkvalitňovat služby v oblasti mobility
v Česku, s ohledem na vývoj potřeb a očekávání zákazníků, a to prostřednictvím nabídky řady
inovativních, udržitelných a digitálních řešení. Kromě obvyklých služeb tak čerpací stanice
OMV nabízejí ultrarychlé a spolehlivé nabíjení elektromobilů. Tento model předjímá
a naplňuje preference a potřeby zákazníků, čímž mění klasický pohled na to, čím čerpací
stanice může být.
Na český trh vstoupila společnost OMV již v roce 1991. Letos v červnu došlo k obměně její
vizuální identity z roku 1995 spolu s celkovou strategií značky a brandingem, který zachycuje
neustálý pokrok, udržitelnost a zodpovědný přístup společnosti s ohledem na budoucnost.
Zákazníci se mohou těšit také na novinky v menu kaváren VIVA. Nová brazilská káva
s označením direct trade pochází přímo od farmářů, konkrétně od brazilské rodinné farmy
Familia Peixioto z regionu Minas Gerais. Menu doplní také plněné croissanty a specialita
rakouské kuchyně té nejvyšší kvality – sendvič Leberkäse, který je před servírováním čerstvě
rozpékaný v pecích.
Zdroj, foto: www.omv.com
OMV web: https://www.omv.cz/cs-cz