Jak snadno vrátit zboží zpět do e-shopu? Na poštu nemusíte!

V poslední době musíme většinu zboží (vlivem protikoronavirových opatření) shánět online. Ne vždycky se tak trefíme do velikosti či typu vybraného zboží. Jestli jste si i vy objednali něco, co vám moc nesedí, nelamte si s tím hlavu. Jednoduše zašlete zboží zpět do obchodu a nechte si vrátit peníze nebo vyberte jiné podle svých představ.

Miroslav Michalko Zaslat.cz 4

„Velké e-shopy se snaží poskytovat, co nejjednodušší poprodejní servis. Některé dokonce posílají štítek pro vrácení nevhodných dárků přímo v balíčku se zbožím. Kromě toho obzvláště před Vánocemi prodlužují běžnou 14denní lhůtu pro reklamaci zboží až do řádu několika měsíců,“ říká Miroslav Michalko, ředitel společnosti www.Zaslat.cz, internetového portálu a online vyhledávač dopravců.

 

Jak vrátit zboží zpět do e-shopu?

 

1. Vyplňte jednoduchý formulář

E-shopy přikládají formulář na vrácení zboží přímo do balíčku, případně je nabízejí ke stažení na svých stránkách. „Formulář k odstoupení od kupní smlouvy si mohou zákazníci stáhnout přímo na stránkách. Na základě něj máte nárok na jednostranné odstoupení od kupní smlouvy. Dokument vyplňte, vytiskněte a přidejte do balíčku k vrácenému zboží,“ říká Michalko. Od kupní smlouvy je třeba odstoupit do 14 dnů od zakoupení zboží. V tomto termín není nutné prodejci zboží doručit, doba vrácení zboží by se ale neměla zbytečně prodlužovat.

 

2. Pečlivě zabalte zboží

Pečlivě zabalte zboží podle doporučených pokynů. Dbejte na to, aby byl obsah dostatečně chráněn. Obzvláště záležet si dejte u elektroniky a křehkého zboží. Snažte se zboží zabalit ještě lépe, než jak vám přišlo přímo z e-shopu.

 

3. Na poštu nemusíte

Pokud jste spolu se zbožím našli i štítek pro dopravce, stačí ho jen nalepit na balík a nalézt nejbližší sběrné místo konkrétního dopravce. Pokud v balíku štítek nebyl, je třeba si dopravu objednat vlastními silami. Na poštu ale chodit nemusíte: „Pomocí aplikace Zaslat.cz objednáte přepravu a kurýr přijede pro zásilku až k vám domů. Stačí zadat parametry balíku (rozměry, váha) a adresy nakládky a vykládky,“ doplňuje Michalko. Překontrolujte také, na jakou adresu zboží vracíte. Někdy je odlišná od sídla provozovny. Kurýr balík vyzvedne následující pracovní den po objednání dopravy a nalepí na něj svůj štítek. Balíček lze pak po celou dobu cesty k obchodníkovi sledovat on-line. V rámci České republiky jej dopravce do následujícího pracovního dne doručí zpět tam, odkud přišel.
 
4. Vyčkejte na přijetí prodejcem a vrácení peněz

A to je vše. Nyní jen stačí vyčkat na potvrzení prodejce o přijetí zboží a výměnu či vrácení zboží Prodejce je povinen zaslat peníze zpět do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud jste si přepravu objednali na vlastní náklady, je povinen náklady na přepravu zpětně vrátit.

 

O společnosti Zaslat.cz
Společnost Zaslat.cz je internetový portál a online vyhledávač dopravců, které nabízí řadu možností doručování zásilek pro firmy i koncové zákazníky. Zaslat.cz tak zajišťuje nejen snížení nákladů na dopravu, ale i kratší dodací lhůty. V jednoduchém formuláři na webu internetové přepravní služby snadno navolíte vaše požadavky a zásilka bude doručena od dveří odesílatele ke dveřím adresáta, a to nejen v ČR, ale také do mnoha zemí celého světa. Společnost působí v Česku, na Slovensku, ale také například v Jižní Africe.

 

 

Zdroj, foto: www.zaslat.cz

 

8. březen 2021
Dnes má svátek Gabriela

Počasí


jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek