Značka Německo se v roce 2017 v mezinárodním srovnání posouvá na první místo

Incoming zažívá nadále dynamický růst

http://www.germany.travel

https://www.facebook.com/NemeckoTuristickaZeme/

 

nemecko


Ke konci třetího čtvrtletí 2017 zaznamenal německý příjezdový cestovní ruch i nadále stabilní růst. Od ledna do září bylo dle předběžných údajů Spolkového statistického úřadu v ubytovacích zařízeních s deseti a více lůžky zaznamenáno celkem 65,3 mil. přenocování zahraničních hostů, což je o čtyři procenta více než ve stejném období loňského roku.

IMG 8356 2

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva Německé turistické centrály (DZT), k tomu dodává: „Jak v prvním pololetí, tak i v průběhu letní sezóny získal incoming opět výraznou dynamiku: pokud byl přírůstek od ledna do září 2016 pouhé 1,6 procenta, v letošním roce zažíváme více než dvojnásobný růst. To dokazuje skvělou pozici destinace Německo jako cíle služebních cest i dovolených.“

 

Impuls růstu z České republiky
Destinace Německo je také u hostů z České republiky stále oblíbenější: jen v srpnu vzrostl počet přenocování o 5,1 %, od ledna do srpna 2017 bylo hlášeno celkem 801 342 přenocování českých hostů, což je o 4,7 % více než loni. „Turistická země Německo představuje velmi atraktivní destinaci pro české turisty, a to především díky své pestré nabídce atrakcí, dobré dostupnosti, výborné infrastruktuře a v neposlední řadě také díky skvělému poměru cen a kvality služeb,“ vysvětluje Jan Pohaněl, vedoucí zastoupení Německé turistické centrály (DZT) pro Českou republiku. V žebříčku nejvýznamnějších zdrojových trhů pro německý incoming se Česko drží mezi evropskými zeměmi na 12. příčce.

 

Průběžná bilance potvrzuje prognózy v mezinárodním srovnání
S růstem, který je ve srovnání s loňským rokem silnější, se německý incoming podílí na dynamickém rozvoji celosvětového turismu. Ukazatel UNWTO World Tourism Barometer potvrzuje (dle nejnovějších čísel z konce srpna) nárůst příjezdů zahraničních hostů v evropských zemích o osm procent, loni se tato hodnota přitom pohybovala okolo dvou procent. Světová organizace cestovního ruchu (UNWTO) tak potvrdila své prognózy pro letošní rok, které se pohybují mezi třemi a čtyřmi procenty růstu mezinárodních příjezdů v celosvětovém měřítku a dvěma a třemi procenty v Evropě.


IPK International potvrzuje silnou poptávku po dovolené v turistické zemi Německo
Podle nejnovějších výzkumů společnosti IPK International, která se zaměřuje na průzkum trhu, nadále sílí pozitivní trend počtu cest Evropanů do Německa za dovolenou a hovoří o nárůstu o šest procent za prvních osm měsíců roku 2017. Co je obzvláště potěšující, na dynamickém růstu se podílí nejen krátkodobé pobyty (+ 6 procent), ale také delší dovolené s počtem čtyř a více přenocování (+ 5 procent). V segmentu dovolených se nadále velmi daří městským pobytům s přírůstkem o 18 procent.


O DZT
Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 32 zahraničních zastoupení po celém světě.

 

„Luther 2017 – 500 let reformace v Německu“
Kampaň DZT k jubileu reformace má pozitivní dopad na německý incoming

IMG 8355 2
Tematická kampaň Německé turistické centrály (DZT) „Luther 2017 – 500 let reformace v Německu“ vzbudila zájem kulturně a nábožensky založených turistů po celém světě. Počet zahraničních návštěvníků památek s vazbou na reformaci se od spuštění kampaně koncem října 2016 výrazně zvýšil.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, k tomu dodává: „Německo má jako země, odkud reformace vzešla, k dispozici jedinečný prodejní argument. Jubileum je tak předurčeno k tomu, přinést kulturnímu turismu v Německu další impuls. Na to jsme se v našich kampaních po celém světě soustředili v průběhu celé Lutherovy dekády již od roku 2008. Německo jako kulturní destinace z toho může těžit v mnoha regionech.“

 

Spolková země Sasko-Anhaltsko zaznamenala v prvním pololetí 2017 nárůst počtu přenocování zahraničních hostů o 17,9 %, mezi jednotlivými turistickými regiony této spolkové země pak dominuje Anhaltsko-Wittenbersko s nárůstem o 51,1 %. Thomas Einsfelder, jednatel Investiční a marketingové společnosti Saska-Anhaltska, se k tomu vyjádřil: „Velmi nás těší, že výročí reformace takto silně povzbuzuje cestovní ruch v Sasku-Anhaltsku a především ze zahraničí tak můžeme zaznamenat opravdový boom. To dokládá, že se Sasko-Anhaltsko čím dál více etabluje jako turistická destinace i v mezinárodním měřítku.“


Bärbel Grönegres, jednatelka durynské centrály Thüringer Tourismus GmbH, říká: „Zažít Luthera a dějiny reformace přímo v jejich dějišti – to byl náš slib návštěvníkům z tuzemska i zahraničí. A úspěch nám dává za pravdu: Na všech významných místech jsme zaznamenali výrazný nárůst, a to jak v návštěvnosti, tak i co do počtu hostů v hotelech.“

 

Silné ohlasy marketingových aktivit na zahraničních trzích
„Důsledné směřování tematické kampaně dle naší digitální strategie zachycuje symbolizující postavu Martina Luthera a enormní společenský dopad historických událostí současnými účinnými prostředky a vykresluje Německo jako moderní a neotřelou kulturní destinaci,“ vysvětluje Petra Hedorfer zvolenou strategii kampaně.

 

Německá turistická centrála (DZT) v roce 2018 zaměří své celosvětové marketingové aktivity na tematickou kampaň „Kulinářské Německo“

IMG 8351 2

V popředí bude stát typická kulinářská nabídka každé spolkové země a také možnosti, jak jednotlivé regiony i jejich kulinářské tradice zažít opravdu autentickým způsobem a objevovat tak destinaci Německo s požitkem.


Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, k tomu dodává: „Německá kuchyně zahrnuje velké množství různých regionálních stylů a specialit. Pestrá gastronomická nabídka – od jednoduchého hostince až po gourmet restauraci – patří k velmi silným stránkám destinace Německo, na kterou chceme v této kampani poukázat. Díky zaměření na regionální a sezónní nabídku upevňujeme pozici Německa jako udržitelné turistické destinace a podporujeme cestovní ruch ve venkovských oblastech.“

 

------------------------

Polévka Schnüsch

severoněmeckýnázev „Schnüsch“ znamená „napříč zahradou“
brambory, fazole, hrášek, mrkev a kedluben–to vše najdete v polévce Schnüsch
podle tradičního receptu z poloostrova Angelnse tato polévka servíruje spolu s šunkou
„Holsteiner Katenschinken“= vepřová uzená šunka (výraz„Katen“označuje příbytek severoněmeckých sedláků)

 

 

Zdroj, foto: Německá turistická centrála pro ČR; redakce

www.germany.travel

 

15. prosinec 2017
Dnes má svátek Radana a Radan

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist